Microsoft Dynamics NAV er en forretningsledelsesløsning, som hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og strømline forretningsprocesserne. Med dets mange funktioner og rige tilpasningsmuligheder giver Microsoft Dynamics NAV virksomheden mulighed for at styre forretningsaspekter, herunder bl.a. finans, produktion, salg, levering, projektstyring og service. Virksomheden kan nemt tilføje funktioner, der er relevante for driftsområdet, også funktioner, der er tilpasset højt specialiserede brancher.

Introduktion

For atSe

Finde oplysninger om forbedringer af Microsoft Dynamics NAV.

Nyheder: ændringer til Microsoft Dynamics NAV-2013

Øv dig ved at udføre de fuldt beskrevne forretningsprocesser i demonstrationsvirksomheden.

Gennemgang af forretningsprocesser

Udnyt rolledefineret design.

Lære om rolledefineret design

Start med at bruge Microsoft Dynamics NAV.

Ændre grundlæggende indstillinger

Rediger Microsoft Dynamics NAV til understøttelse af hjælp til handicappede.

Tilgængelighed for personer med handicap

Brug Hjælp til at få mere for at vide om Microsoft Dynamics NAV.

Søge efter oplysninger i Hjælp

Arbejde med Microsoft Dynamics NAV

For atSe

Velkommen til eksempeldatabasen.

CRONUS International Ltd. Demonstrationsdatabase

Juster layoutet på brugergrænsefladen, så det svarer til dine arbejdsbehov.

Tilpas brugergrænsefladen

Brug Microsoft Dynamics NAV-dataindtastning og navigationsværktøjer.

Arbejde med data

Brug Microsoft Dynamics NAV-standardfunktionalitet.

Arbejde med funktioner, der gælder i hele programmet

Installation og administration

For atSe

Tip til succes med konfiguration.

Konfigurere bedste fremgangsmåder

Definer konfigurationen for nye virksomheder.

Oprette en virksomhed med RapidStart Services til Microsoft Dynamics NAV

Konfigurer layout på brugergrænsefladen, så det svarer til din arbejdsgang, og anvend sikkerhedsregler.

Oprette brugere og konfigurere brugergrænseflader

Tilføj brugere og administrer tilladelser, og få adgang til data.

Administration i rolledefinerede klienter

Forbedring af produktiviteten

For atSe

Brug kreditkort med Microsoft Dynamics NAV.

Betalingstjenester for Microsoft Dynamics ERP

Brug Microsoft Office.

Integrere med Microsoft Office

Bruge Microsoft Dynamics CRM.

Integrere Microsoft Dynamics NAV Med Microsoft Dynamics CRM

Arbejd med Outlook.

Synkronisering af Microsoft Dynamics NAV med Outlook

Hold styr på mailinteraktioner.

Logføring og sporing af e-mail-transaktioner

Udforske afdelinger

For atSe

Gennemføre og modtage betalinger, behandle intercompany-transaktioner, opstille årsafslutning, administrere anlægsaktiver og administrere likviditet.

Finans

Analysere data og budgetter, oprette og konfigurere kontoskemaer og levere finansrapporter ved hjælp af XBRL.

Business Intelligence

Oprette og håndtere kontakter, udvikle en marketingplan og gennemføre en marketingkampagne.

Marketing

Administrer almindelige salgsprocesser og oplysninger, f.eks. tilbud, ordrer og returneringer.

Salg

Oprette masterdata og tilknytte relaterede vareoplysninger og derefter angive produktionsmasterdata som f.eks. styklister og ruter.

Design og ingeniørarbejde

Planlægge produktionsoperationer, der kræves for at omdanne tilgange til færdigvarer.

Driftsplanlægning

Administrer køb, f.eks. tilbud, ordrer og returneringer.

Køb

Administrere og registrere den fysiske håndtering af varer, som modtages på virksomhedens lagersteder.

Modtagelse

Sørg for et effektivt flow af varer, der er modtaget og leveret.

Lageraktiviteter

Definere produktionsressourcer og deres kapacitet, planlægge operationer, fjerne produktionskomponenter og gennemføre produktionsoperationer.

Produktion

Bogføre salgsordrer og købsleverancer, modtage varer til levering og sende dem.

Levering

Planlæg serviceopkald og opret serviceordrer, og spor reservedele og forsyninger.

Service

Planlæg ressourcer og juster ressourceprissætning og tidsallokering.

Ressourceplanlægning

Administrer projektbudgetter, og overvåg sagsstatus.

Sager

Registrer og vedligehold medarbejderoplysninger, f.eks. stamoplysninger og beskæftigelse.

Personale

Udforske roller

For atSe

Få adgang til hjælp til virksomhedsfunktioner, som er organiseret efter rolle i en virksomhed. Den rollespecifikke proces fungerer som et alternativ til strukturen i hjælpen til afdelinger.

Roller